ZGŁOŚ DZIECKO!

Aby zapisać dziecko prosimy o wypełnienie poniższej deklaracji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu zgłoszeniowym danych osobowych, w celu przeprowadzenia prawidłowego procesu rekrutacji przez placówkę Kraina Marzeń zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. RODO.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Administratorem państwa danych osobowych jest: Kraina Marzeń Grzegorz Tarka. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych polecamy zapoznanie się z naszą klauzulą informacyjną RODO oraz do kontaktu e-mailowego: grzegorz.tarka@krainamarzen.pl

Z przyjemnością informujemy, że kolejne zajęcia hospitowane naszych anglistek zostały bardzo wysoko ocenione przez Panią dr Małgorzatę Adams-Tukiendorf, Zastępcę Dyrektora Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Opolskiego oraz Panią Barbarę Kubalańcę, dyrektor Royal School Centrum Języków Obcych w Opolu.

Poniżej kilka cytatów z listopadowych arkuszy obserwacyjnych, którymi chcemy się podzielić:

“Zajęcia przemyślane, zróżnicowane i ciekawe”

“Gratulacje!”

“Grupa bardzo rozwinięta językowo. Wyraźne oznaki samodzielności językowej. Dużym osiągnięciem jest wprowadzenie dialogu – dzieci zadają sobie wzajemnie pytania i udzielają odpowiedzi – robi to duże wrażenie”

“Nauczycielka potrafi zarządzać dynamiką grupy (zadania na siedząco, na stojąco, w ruchu), z wyczuciem dostosowuje się do poziomu energii dzieci”

“Bardzo dobre zarządzanie dynamiką grupy”

“Dzieci reagowały na różnym poziomie, jednak w całej grupie widać przetwarzanie informacji językowej w języku angielskim i kojarzenie znaczenia zwrotów bez konieczności tłumaczenia”

“Nauczycielka prowadząca ma bardzo dobry kontakt z grupą, umiejętnie wchodzi w interakcję z poszczególnymi dziećmi, zwraca się do nich po imieniu. Jest uśmiechnięta, skupiona, dobrze zorganizowana”

“Ciekawe sposoby zarządzania grupą”

“Uczenie poprzez uaktywnienie zmysłów – wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny, dotykowy”

“Nauczycielka ma świetne podejście do grupy. Z dużym zaangażowaniem i wyczuciem prowadzi zajęcia. Dzieci są zainteresowane tym, co im proponuje i wyraźnie widać, że doskonale kojarzą, co do nich mówi. Kojarzą polecenia, poprawnie reagują niewerbalnie a czasem też już werbalnie”